Fizess-amennyit-akarsz közösségi webes konferenciát tartanak
A közösségi web aktuális trendjeivel nyerhető előnyök és a megosztáson alapuló gazdaság lesz a témája az idei Közösség - Média - Művelődés konferenciának.
A közösségi web aktuális trendjeivel nyerhető előnyök és a megosztáson alapuló gazdaság lesz a témája az idei Közösség - Média - Művelődés konferenciának.
A Twitter és a Facebook felhasználói fontos aktuális kérdésekben kevésbé szívesen osztják meg véleményüket az interneten és a való életben is óvatosabbak. Úgy tűnik, a közösségi média ilyen tekintetben öncenzúrára ösztönöz – derült ki egy új felmérésből.
Már nem egy, hanem két fotós alkalmazás is jóval népszerűbb a közösségi médiát leginkább meghatározó felhasználók körében, mint egy régi motoros.
Videós hirdetéseket készítenek a sztárok a multiknak, amelyeket zabálnak a látogatók.
Mit csinál, amikor reklám megy a tévében? A telefonját nyomkodja? És ha valami finom vacsorával szembesül, mi az első dolga? Lefotózza? Netán rögtön ki is teszi Facebookra?
A közösségi médiát és a nagy internetes cégeket is sújtaná reklámadóval a kormány. A lépés még logikus is lehet, van mögötte ráció, ám a hasonló elképzelésekbe már több, Magyarországnál gazdaságilag sokkal erősebb ország kormányának a bicskája is beletört. A magyar kormány a nemzetközi online szerencsejátékkal foglalkozó cégek példájával huzakodott elő, ám ott teljesen más a helyzet.
Egy húszezresért cserébe ötezer új követőt, újabb húszezerért cserébe pedig ugyanennyi instagramos lájkot lehet kapni a neten. A szolgáltatást nyújtó cég azt ígéri, így menőbb lesz a felhasználó a legnépszerűbb képmegosztón.
Egy angol felmérés azt vizsgálta, hogyan bánnak a cégek az alkalmazottaikkal, az ügyfeleikkel és hogyan kommunikálnak a közösségi médiában. A legjobb és a legrosszabb eredményt elérők között is jó néhány meglepetés akad.
Egy amerikai egyetemista írta meg a blogján, hogy tapasztalatai alapján a mai tinik számára mit jelentenek a különböző közösségi oldalak. A Facebookon fent vannak, de már csak két funkcióját használják, minden más szolgáltatásért máshol regisztrálnak.
A legnagyobb internetes forgalomméréssel foglalkozó oldal adatai szerint egyetlen komoly vetélytársa van a Facebooknak a közösségi oldalak között. Pedig sokan nem is ismerik a kihívóját.
Az amerikai tinik erős tempóban elkezdték hanyagolni, vagy ahogy ők mondanák, diszlájkolni a Facebookot. Egy friss kutatásból az is kiderül, mit használnak szívesebben.
Miközben kitört az Anti-Facebook őrület, és több ezren akarnak regisztrálni az Ello nevű közösségi oldalra, egy ausztrál fiatalember egészen más módját választotta kapcsolatai ápolásának.
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
Előfordult már önnel, hogy iskolai évfolyamtársai közül egy adott időszakban nagyon sok hölgy lett terhes, amit a közösségi oldalakon sem titkoltak. Egy friss kutatás szerint ez nem véletlen egybeesés.
Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook (Fb) a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.
Az internetes közösségi oldalak "kiirtásával" fenyegetőzött csütörtökön a török miniszterelnök, tíz nappal az önkormányzati választások előtt. Recep Tayyip Erdogan iszlámbarát kormányfő azt mondta, hogy nem érdekli a nemzetközi reakció.
Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.
Azon felül, hogy túl sok bulizós fotót tölt fel magáról, még rengeteg apró, de jelentős hibát el lehet követni a közösségi médiában, ami miatt könnyen elbukhatja a megpályázott pozíciót - írja a Business Insider.
Ami kikerül egyszer az internetre, az ott is marad. A Mashable szerint ezért kell különösen odafigyelnie az álláskeresőknek, miket posztolnak, hiszen akár a megpályázott pozíció is bánhatja a figyelmetlenséget.
A közösségi média egyik hazai piacvezető vállalkozása nemzetközi expanzióba kezdett a KVK Invest Kft.-vel történt megállapodást követően. Az egyedülálló szolgáltatásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a SocialDaily a nemzetközileg is ismert hazai vállalatok sorába áll.