Facebookozik, az rendben van, de függő? Tesztelje!
Mit csinál, amikor reklám megy a tévében? A telefonját nyomkodja? És ha valami finom vacsorával szembesül, mi az első dolga? Lefotózza? Netán rögtön ki is teszi Facebookra?
Mit csinál, amikor reklám megy a tévében? A telefonját nyomkodja? És ha valami finom vacsorával szembesül, mi az első dolga? Lefotózza? Netán rögtön ki is teszi Facebookra?
Ötletes és szórakoztató kampányok, amiket zabálnak a fogyasztók. A kulcsszó: a kreativitás.
A közösségi médiát és a nagy internetes cégeket is sújtaná reklámadóval a kormány. A lépés még logikus is lehet, van mögötte ráció, ám a hasonló elképzelésekbe már több, Magyarországnál gazdaságilag sokkal erősebb ország kormányának a bicskája is beletört. A magyar kormány a nemzetközi online szerencsejátékkal foglalkozó cégek példájával huzakodott elő, ám ott teljesen más a helyzet.
Előfordult már önnel, hogy iskolai évfolyamtársai közül egy adott időszakban nagyon sok hölgy lett terhes, amit a közösségi oldalakon sem titkoltak. Egy friss kutatás szerint ez nem véletlen egybeesés.
Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook (Fb) a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.
Az internetes közösségi oldalak "kiirtásával" fenyegetőzött csütörtökön a török miniszterelnök, tíz nappal az önkormányzati választások előtt. Recep Tayyip Erdogan iszlámbarát kormányfő azt mondta, hogy nem érdekli a nemzetközi reakció.
Egy friss felmérés azt vizsgálta, milyen hatást gyakorol a közösségi média az állásválasztásra, a karrierdöntésekre, illetve a toborzásra úgy általában.
Azon felül, hogy túl sok bulizós fotót tölt fel magáról, még rengeteg apró, de jelentős hibát el lehet követni a közösségi médiában, ami miatt könnyen elbukhatja a megpályázott pozíciót - írja a Business Insider.
Egy húszezresért cserébe ötezer új követőt, újabb húszezerért cserébe pedig ugyanennyi instagramos lájkot lehet kapni a neten. A szolgáltatást nyújtó cég azt ígéri, így menőbb lesz a felhasználó a legnépszerűbb képmegosztón.
Ami kikerül egyszer az internetre, az ott is marad. A Mashable szerint ezért kell különösen odafigyelnie az álláskeresőknek, miket posztolnak, hiszen akár a megpályázott pozíció is bánhatja a figyelmetlenséget.
A közösségi média egyik hazai piacvezető vállalkozása nemzetközi expanzióba kezdett a KVK Invest Kft.-vel történt megállapodást követően. Az egyedülálló szolgáltatásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a SocialDaily a nemzetközileg is ismert hazai vállalatok sorába áll.
Adott egy 24 éves hiperaktív lány, aki közhelyekkel szétmaratott, émelyítően egyszerű, az összefüggéstelenséget is bátran vállaló mondataira felhúzott egy tökéletes brandet. Több tízezer követője van, megvásárolhatjuk az idézeteivel ellátott párnahuzatot és iPhone-tokot, és természetesen írt egy regényt is. Hogyan adjuk el a semmit? Megpróbáltuk megfejteni az Oravecz Nóra-jelenséget.
A vállalatok közösségi oldalainak kezelésére gyakran vesznek fel gyakornokokat, fizetés nélkül. Főleg a kisebb cégek nem tudnak megfizetni egy teljes munkaidős állást, a mashable.com szerzője viszont összegyűjtötte azokat az érveket, miért is kellene mindenképp fizetni ezért a pozícióért.
Egy felmérés szerint minden harmadik fiatal már bánt meg Facebook posztot – írja a jobs.aol.com.
A Brickflow újságírók és bloggerek számára nyújt lehetőségeket közösségi média tartalmak vizuális történetekké fűzéséhez. Ez az első eszköz, amelyik képes Instagram videókat egységes történetekké fűzni.
A felhasználók többsége teljes életmódváltásról beszél, míg az ellentábor stresszt és antifeminizmust emleget a Pinterest hallatán. A képmegosztó weboldal meghódította a nőket. Az utóbbi időben elképesztő ütemben növekedett, mára a Facebook és a Twitter kihívójává vált.
A CareerBuilder friss tanulmánya szerint 5 HR-esből ketten a közösségi médiában végeznek háttérellenőrzést a jelöltekről.
A magyarországi bankok (is) felfedezték a közösségi médiát, úgy fest, a csak a Facebookon elérhető potenciális ügyfélkör megüti a hazai pénzintézetek ingerküszöbét. Az OTP-nek például 82 ezres a facebookos rajongótábora, de a Twitteren és a YouTube-on is igen aktív.
A vezérigazgatók azzal is javítani tudják a munkamorált és meg tudják mutatni, hogy cégük kiemelt figyelmet fordít a technológiai fejlődésre is, ha a közösségi médiafelületeken aktív státuszban vannak.
A közösségi média sok dologra használható – hamarosan kiderül, hogy lopott autó megtalálásában mennyire segíthet egy social webes kampány.